مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:202021-01-04اقتصادي

نیازمند خون هستیم/ زمان طلایی اهدای پلاسما


مدیرکل انتقال خون استان فارس با اشاره به کاهش حجم اهدای خون در دوران شیوع کروناویروس، تاکید کرد که به دلیل کاهش ذخایر خونی در این استان، نیاز شدید و فوری به کُل گروه های خونی وجود دارد.

- ایسنا/فارس مدیرکل انتقال خون استان فارس با اشاره به کاهش حجم اهدای خون در دوران شیوع کروناویروس، تاکید کرد که به دلیل کاهش ذخایر خونی در این استان، نیاز شدید و فوری به کُل گروه های خونی وجود دارد.

مسعود ترابی از مواجهه با کمبود ذخایر در کُل گروه های خونی در فارس خبر و ادامه داد: متاسفانه آمار اهدا کنندگان خون و تعداد مراجعان در استان فارس در وضعیت هشدار قرار دارد و شاهد کاهش شدید ذخائر خونی هستیم.

کاهش 39 درصدی اهدای خون در فارس به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون فارس، او با بیان اینکه در 9 ماهه امسال 102 هزار و 512 نفر برای اهدای خون به پایگاه ها و مراکز انتقال خون در سطح استان مراجعه کردند که از این تعداد 5013 نفر زن و 72 هزار و 192 نفر مرد بودند، افزود: این در حالی است که سال گذشته 167 هزار و 573 مراجعه کننده داشتیم که نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش 38.

83 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل انتقال خون فارس بیان کرد: مردم نیک اندیش استان در همین مدت 77 هزار و 205 سی سی خون اهداء کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال که 118 هزار و 407 سی سی خون بوده است ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند خون هستیم/ زمان طلایی اهدای پلاسما

نیازمند خون هستیم/ زمان طلایی اهدای پلاسما