مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:302021-01-04اقتصادي

روند اجرایی پروژه آبرسانی شهرهای نمین و عنبران مطلوب است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با اشاره به اینکه روند اجرایی پروژه آبرسانی شهرهای نمین و عنبران مطلوب است، گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی نمین و عنبران به 62 درصد رسیده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با اشاره به اینکه روند اجرایی پروژه آبرسانی شهرهای نمین و عنبران مطلوب است، گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی نمین و عنبران به 62 درصد رسیده است.

عباس جنگی مرنی 15 دی ماه در جریان عملیات اجرایی پروژه آبرسانی نمین و عنبران اظهار کرد: طرح آبرسانی شهرهای نمین و عنبران با هدف تامین آب شرب مطمئن و پایدار این شهرها و نیز پنج روستای منطقه با نیاز آبی 167 لیتر در ثانیه تا افق 1425 به طول 25 کیلومتر در حال اجراست.

به گفته وی فاز اول این طرح به طول 10 کیلومتر بهره برداری می شود و لوله های مصرفی در این پروژه از 250 تا 500 میلی متر متغیر است و مخزن ذخیره 2500 متر مکعبی با ظرفیت 167 لیتر در ثانیه در حال تکمیل می باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل اضافه کرد: طبق برآورد به عمل آمده مبلغ 600 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه و تامین آب شرب مطمئن و پایدار شهرهای نمین و عنبران نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل هم با اشاره به اینکه خط انتقال آبرسانی نمین و عنبران از سال های گذشته در دست اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرایی پروژه آبرسانی شهرهای نمین و عنبران مطلوب است

روند اجرایی پروژه آبرسانی شهرهای نمین و عنبران مطلوب است