مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:352021-01-04حوادث

دختر آبادانی جلب شد، نگهبان متعرض به او آزاد!


پرونده دختری جوان در آبادان که اول آبان امسال با انتشار ویدئوی کتک خوردن او از خانواده یکی از مدیران شرکت نفت در فضای مجازی مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اعتماد، ماجرا از این قرار بود که بهار چشم براه که کاربران شبکه های اجتماعی او را دختر آبادانی نامیدند، به دلایلی که هنوز هم دقیقا مشخص نیست، به خانه یکی از مدیران شرکت نفت رفته و آنجا با اعضای خانواده این مدیر درگیر می شود.

خروج دختر آبادانی از آن خانه اما پایان ماجرا نیست؛ حال آنکه در ویدیو منتشر شده هم فقط این بخش قصه را دیدیم؛ بعد از خروج دختر آبادانی از خانه 3 نفر از اعضای خانواده(2 زن و یک مرد) او را در خیابان مورد ضرب و شتم قرار می دهند که ویدیوی منتشر شده هم صحنه هایی از همان اتفاق است.

در این میان اما مامور نگهبان ساختمان هم نقش پررنگی برعهده دارد؛ در بحبوحه اینکه بهاره چشم براه بعد از ضرب و شتم با صورتی خونین بر زمین افتاده، موهایش را یکی از زنان در دست گرفته، زنی دیگر روی بدنش نشسته و در حالی بر سر و صورتش می کوبند که مردی هم دستانش را گرفته، مامور نگهبان با باتوم، با فشار پا و با دست، بدن زن را فشار می دهد.

اگرچه برخورد اعضای خانواده مدیر شرکت نفتی با انتقادات بسیاری از سوی افکار عمومی مواجه شد اما آنچه بیشتر مورد توجه قرار گرفت، رفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر آبادانی جلب شد، نگهبان متعرض به او آزاد!

دختر آبادانی جلب شد، نگهبان متعرض به او آزاد!