مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:352021-01-04سياسي

مسئولان وصیت نامه شهید سلیمانی را چراغ راه قرار دهند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به لزوم شناخت هرچه بیشتر شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: مسئولین و سیاستمداران ما باید وصیت نامه سیاسی الهی سردار سلیمانی را چراغ راه خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، سرهنگ سیداسدالله امامی در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز این شهرستان که با عنوان لاله های روشن برگزار شد، با اشاره به لزوم شناخت هرچه بیشتر شخصیت سردار سلیمانی، اظهار کرد: این شخصیت کسی است که دنیا را به حرکت درآورده است و امروز جریان ساز شده است.

وی بابیان این که سردار سلیمانی شخصیتی است که دل همه زنان و مردان را به لرزه درآورده است، افزود: این شخصیت دنیای استکبار را نیز به وحشت انداخته است و گویا شهادت حاج قاسم بیشتر از زنده بودنش برای آن ها ترسان و هراسان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: به چشم یک فرد نگاه نکنید بلکه به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنید، که این جمله چراغ راه ما و چراغ راه آیندگان در شناخت مسیر شهید و شهادت است.

سرهنگ امامی تصریح کرد: حاج قاسم در رهبری و ولایت ذوب بود و این ولایت پذیری اولین مرحله موفقیت وی است و توسل و تضرع به اهل بیت (ع) در همه ابعاد زندگی سردار سلیمانی وجود دارد، معنویت در تمام زندگی این مرد خدا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان وصیت نامه شهید سلیمانی را چراغ راه قرار دهند

مسئولان وصیت نامه شهید سلیمانی را چراغ راه قرار دهند