مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:452021-01-04بين الملل

مشاور ارشد بایدن درخواست ترامپ از وزیر ایالت جورجیا را محکوم کرد


مشاور ارشد رییس جمهور منتخب آمریکا گفت، درخواست رییس جمهور این کشور از وزیر ایالت جورجیا برای افزایش آرای او، تصویر کاملی از حمله او به دموکراسی را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باب باوئر مشاور ارشد رییس جمهور منتخب آمریکا، درخواست ، باوئر روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: اکنون شواهد غیر قابل انکاری وجود دارد که رییس جمهور در حال اعمال فشار و تهدید یکی مقامات حزب خود است تا شمارش قانونی و تأیید شده آرای انتخابات را باطل کند و تعدادی دیگر را به جای این آراء، جعل کند .

مشاور ارشد جو بایدن پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: این اقدام تصویر کاملی از داستان شرم آور حمله دونالد ترامپ علیه دموکراسی آمریکایی را نشان می دهد .

روزنامه واشنگتن پست شب گذشته به یک مکالمه ضبط شده از ترامپ دست یافته که در آن ترامپ از برد رافنسپرگر  وزیر داخلی ایالت جورجیا می خواهد تا نتیجه انتخابات در این ایالت را ابطال کند.

ترامپ در بخشی از این مکالمه از این مقام ارشد ایالت جورجیا می خواهد که به بازشماری آرا پرداخته و 11 هزار و 780 رای به نفعش پیدا کند تا وی در این ایالت کلیدی پیروز شود.

ترامپ در این مکالمه تلفنی مدعی شده که وی اساسا با اختلاف 500 هزار رای در این ایالت کلیدی در برابر جو بایدن   پیروز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور ارشد بایدن درخواست ترامپ از وزیر ایالت جورجیا را محکوم کرد

مشاور ارشد بایدن درخواست ترامپ از وزیر ایالت جورجیا را محکوم کرد