مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:452021-01-04سياسي

شهدای مقاومت، ستونهای زمین و کوه صبر و پایداری بودند


معاون وقف اهل سنت جنوب عراق تصریح کرد: شهیدان سلیمانی و المهندس فرماندهان شجاع و مقاوم ما بودند؛ فرماندهانی که وطن مشخص ندارند؛ وطن آنها اسلام است، - مقدسات است، دفاع از ولی و دفاع از دین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شیخ جمال فیصل عبدالغفور الدوسری از علمای برجسته و معاون وقف اهل سنت جنوب عراق، در وبینار بین المللی شهدای قدس؛ شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس که از طرف مجمع تقریب برگزار شد، اظهار داشت: از مردان بزرگی صحبت می کنیم که خداوند متعال در کتاب خود در مورد آنها فرموده است، بر عهد و پیمان خود صادق بودند.

وی ادامه داد: آنها ستونهای زمین، کلیدهای خوبی و کوه صبر و پایداری بودند؛ مردانی که در راه خدا جهاد کردند؛ جهاد حقیقی که با پیروزی و شهادت همراه بود، مردانی که جا پای امام علی (ع) گذاشتند و علی وار زندگی کردند و همانند امامشان امام حسین (ع) از دنیا رفتند، از رهبران بزرگی سخن می گویم که کرامت و عزت برای تمام این امت محمدی به ارمغان آوردند.

شیخ الدوسری تأکید کرد: شهدا افتخار این امت و سرّ بقا و عزت آن هستند؛ ما باید کسانی که در کنار ما ایستادند و از ما حمایت کردند را بشناسیم و به آنها احترام بگذاریم؛ باید از کسانی که جان خود را به خاطر ما فدا کردند و در مقابل تروریسم و تفرقه افکنان ایستادند، دفاع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مقاومت، ستونهای زمین و کوه صبر و پایداری بودند

شهدای مقاومت، ستونهای زمین و کوه صبر و پایداری بودند