مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 09:152021-01-04سياسي

واکنش دموکرات ها به اقدام فاش شده ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات آمریکا


برخی مقام های حزب دموکرات به صوت فاش شده رییس جمهور آمریکا، که در آن از مقام های ایالت جورجیا خواسته نتیجه انتخابات را به نفع او تغییر دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، برخی مقام های حزب دموکرات به درخواست تلفنی ).

الکسندریا اوکاسیو کورتز ، نماینده ایالت نیویورک در مجلس نمایندگان به خبر نگاران در این خصوص گفت: من به طور قطع فکر می کنم که این یک تعدی قابل استیضاح است و اگر این اقدام به من سپرده می شد، بلافاصله بند هایی را به صحن مجلس ارائه می کردم.

او در حال حمله به اصل انتخابات است.

  آدام شیف نماینده ایالت کالیفرنیا که رهبری جلسات استیضاح ترامپ در سال 2019 را نیز در پرونده دارد با انتشار پیامی در توییتر نوشت: بی حرمتی ترامپ به دموکراسی محرز است، بار دیگر بر روی یک فایل صوتی.

وی در ادامه نوشت: تحت فشار قرار دادن یک مسئول انتخاباتی برای یافتن آرا به این منظور که او [در انتخابات] پیروز شود، به طور بالقوه جرم و یک سوءاستفاده شرم آور از قدرت توسط فردی فاسد است که اگر ما به او اجازه دهیم به فردی مستبد تبدیل می شود.

ما اجازه نمی دهیم اینگونه شود.

  ایلهان عمر نماینده ایالت مینه سوتا در خصوص این اقدام ترامپ در حساب توییتری خود نوشت: این [اقدام] ترامپ به وضوح یک تعدی قابل استیضاح است و من معتقدم که هیچ قانونی به ترامپ در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دموکرات ها به اقدام فاش شده ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات آمریکا

واکنش دموکرات ها به اقدام فاش شده ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات آمریکا