مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 09:202021-01-04اقتصادي

بزرگتر شدن گله های عشایری در استان سمنان


نائب رییس شورای اتحادیه عشایری استان سمنان با تمجید از توجه جدی به عشایر در چند سال اخیر گفت: در مجموع در چند سال اخیر توجه بسیار خوبی به حوزه های عشایری در کشور شده است.

- نائب رییس اتحادیه عشایری استان در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: بزرگتر شدن گله های عشایری در استان سمنان ایسنا/سمنان نائب رییس شورای اتحادیه عشایری استان سمنان با تمجید از توجه جدی به عشایر در چند سال اخیر گفت: در مجموع در چند سال اخیر توجه بسیار خوبی به حوزه های عشایری در کشور شده است.

محمدعلی شاه حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تخصیص اعتبارات ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی به عشایر و بسترسازی برای اجرای طرح های اشتغالزایی عشایری و روستایی سبب شده که عشایر استان گله های خود را با بهره گیری از این تسهیلات بزرگ تر و متعاقب آن تولید گوشت، لبنیات و دیگر تولیدات عشایری با افزایش روبرو باشد.

وی با بیان اینکه استان سمنان جذب خوبی در حوزه تسهیلات صندوق توسعه و طرح های اشتغالزایی داشته ادامه داد: خوشبختانه عشایر استان سمنان نیز با استفاده از این فرصت در چند سال اخیر و خصوصا در سال جاری هم تعداد دام های خود را افزایش دادند و هم به اشتغالزایی خوبی در این بخش پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگتر شدن گله های عشایری در استان سمنان

بزرگتر شدن گله های عشایری در استان سمنان