مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 09:252021-01-04حوادث

2 متخلف شکار غیرمجاز در منطقه حفاظت شده شیدا دستگیر شدند


مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: محیط بانان در منطقه حفاظت شده شیدا دو متخلف شکار غیرمجاز را پس از شناسایی دستگیر کردند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: محیط بانان در منطقه حفاظت شده شیدا دو متخلف شکار غیرمجاز را پس از شناسایی دستگیر کردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی با اشاره به افزایش ضریب حفاظت از مناطق حفاظت شده و برخورد با متخلفان، اظهار کرد: این متخلفان هنگام شکار دستگیر شدند و از آن ها یک قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

وی افزود: این متخلفان یک قطعه اردک را نیز شکار کرده بودند که پس از دستگیری به همراه ادوات شکار، پرونده آن ها به مراجع قضایی معرفی شد.

به گفته وی هرگونه شکار یا زنده گیری پرنده وحشی بدون داشتن مجوز از اداره کل حفاظت محیط زیست غیرقانونی است و امسال هیچ گونه مجوز شکار صادر نشده است و با متخلفان این حوزه برابر قانون برخورد خواهد شد.

منطقه حفاظت شده شیدا در شهرستان بن واقع شده است، این منطقه یکی از مناطق آزاد با پتانسیل های طبیعی و وجود حیات وحش به ویژه کل و بز و قوچ و میش است که از سال 86 به عنوان منطقه حفاظت شده، در لیست مناطق چهارگانه کشور ثبت شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 متخلف شکار غیرمجاز در منطقه حفاظت شده شیدا دستگیر شدند

2 متخلف شکار غیرمجاز در منطقه حفاظت شده شیدا دستگیر شدند