مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 09:252021-01-04اقتصادي

جشنواره چاپ نیازمند حمایت های جدی مالی است/مشکلات زیاد اهالی چاپ


رییس اتحادیه چاپخانه داران خراسان رضوی گفت: بودجه دفتر چاپ باید افزایش پیدا کند و جشنواره چاپ و نشر نیازمند حمایت های جدی مالی برای بهتر برگزار شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: طی ماه های اخیر دست اندرکاران و فعالان این حوزه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده اند و با وجود قول هایی که برای کمک به تولیدکنندگان داده شد، هیچ اقدامی انجام نشده و همکاران ما شرایط سختی را تجربه می کنند.

وی افزود: برای مثال با اینکه امسال سال کم کاری برای همکاران ما بود اما همه آن ها موظف به پرداخت مالیات و سهم بیمه و … شدند در حالی که دولت می توانست زمینه ای فراهم کند که در این شرایط سخت پرداخت سهم بیمه از سوی کارفرمایان حذف شود.

مغانی با بیان اینکه در خراسان رضوی سالانه چندین میلیارد صادرات محصولات چاپی داشتیم، عنوان کرد: ما به پنج کشور هم مرز استان خراسان یعنی افغانستان، عراق، ترکمنستان، آذربایجان و قزاقستان صادرات داشتیم اما الان همه آن ها قطع شده است زیرا وقتی نمی توانیم قیمت مواد اولیه را یک هفته ثابت نگه داریم طبیعتاً مشتریان خود را از دست می دهیم.

وی در ادامه به بحث عدم واسپاری صنعت چاپ به وزارت صمت نیز گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بر محتوای کار چاپی نظارت کند و مسائل فنی و تخصصی چاپ در حوزه وزارتخانه دیگری است اما متأسفانه کمیسیون فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره چاپ نیازمند حمایت های جدی مالی است/مشکلات زیاد اهالی چاپ

جشنواره چاپ نیازمند حمایت های جدی مالی است/مشکلات زیاد اهالی چاپ