مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 09:302021-01-04سياسي

توزیع 3000 بسته معیشتی در گام پنجم «قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی»


قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران از اجرای گام پنجم فعالیت قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی» با توزیع سه هزار بسته معیشتی در مناطق پیرامون مسجد مقدس جمکران و روستاهای محروم قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست هماهنگی آغاز گام پنجم فعالیت قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی ظهر امروز با حضور محمد کاظم پورامینی قائم مقام تولیت، ابراهیم صدوقی معاون خدمات زائرین و جمعی از رابطین این قرارگاه در بخش ها و مناطق استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

پورامینی در این نشست با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران طلایه دار حرکت جهادی و روح همدلی و مواسات و کمک مومنانه در جامعه شکل گرفت و بار دیگر جلوه هایی از کمک های مردم به جبهه های دفاع مقدس را برای ما تداعی کرد.

وی با اشاره به اینکه در عصر ظهور همدلی به اوج می رسد و همه در باب مواسات از هم سبقت می گیرند، گفت: ما به عنوان کسانی که در یک جامعه منتظر زندگی می کنیم باید بتوانیم جلوه هایی از آن جامعه موعود را در زمان خودمان به نمایش دربیاوریم که این کار نیازمند تمرین و ممارست است و رزمایش مومنانه بهترین بستر برای این تمرین و آمادگی یافتن برای ظهور حضرت حجت (عج) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3000 بسته معیشتی در گام پنجم «قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی»

توزیع 3000 بسته معیشتی در گام پنجم «قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی»