مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 09:452021-01-04سياسي

لزوم تعیین تکلیف اراضی واحدهای صنعتی غرب تبریز


رییس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف اراضی واحدهای صنعتی غرب تبریز گفت: جابجایی یک واحد صنعتی برابر با نابودی و از هم پاشیدن آن است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف اراضی واحدهای صنعتی غرب تبریز گفت: جابجایی یک واحد صنعتی برابر با نابودی و از هم پاشیدن آن است.

سونیا اندیش در بازدید از واحدهای صنعتی غرب تبریز، گفت: ساخت و سازهای غیر مجازی که در حواشی شهر رخ داده و اکنون شامل روستاهای الحاقی نیز می شود، مشکلی است که هم واحدهای صنعتی و هم شهرداری را درگیر کرده است.

وی با تاکید بر لزوم تثبیت این اراضی، گفت: واحدهایی که در سال های گذشته در این مناطق ساخته شده اند، باید سریع تعیین تکیف شوند، زیرا این واحدها در شرایط فعلی با حکم تخریب یا جریمه های سنگین مواجه می شوند.

وی با اشاره به این که منطقه غرب تبریز به منطقه صنعتی شهر مشهور است، گفت: در این بازدید مقرر شد تا مشکل اراضی این واحدها در کارگروه امور زیربنایی مطرح شده و پس از تعیین تکلیف امیدواریم که مالکان این واحدها بتوانند از مزایای قانونی برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف اراضی واحدهای صنعتی غرب تبریز

لزوم تعیین تکلیف اراضی واحدهای صنعتی غرب تبریز