مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 09:502021-01-04ورزشي

مهدی همتی رییس هیات تکواندو کرمانشاه ماند


مهدی همتی درحالی برای مدت چهارسال دیگر به عنوان رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه انتخاب شد که دو کاندیدا به نشانه اعتراض به مهندسی بودن انتخابات از سوی هیات، - ایسنا/کرمانشاه مهدی همتی درحالی برای مدت چهارسال دیگر به عنوان رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه انتخاب شد که دو کاندیدا به نشانه اعتراض به مهندسی بودن انتخابات از سوی هیات، از انتخابات کناره گیری کردند.

مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندو استان کرمانشاه امروز(15 دی) با حضور رییس فدراسیون و مسئولین ورزش استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد و مهدی همتی با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت تکواندو کرمانشاه را بدست گرفت.

در این مجمع محمد حسین زاده، عباس عباسی، مصطفی مومنه و مهدی همتی چهار کاندیدای احراز پست ریاست هیات تکواندو کرمانشاه بودند که پس از اعلام انصراف محمد حسین زاده، عباس عباسی و مصطفی مومنه، رای گیری با حضور تنها کاندیدا آغاز شد و مهدی همتی با کسب 15 رای موافق از مجموع 17 رای ماخوذه - دو رای سفید- برای چهارسال دیگر از اعضای مجمع رای اعتماد گرفت.

مهدی همتی رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه در این مجمع به تشریح مهمترین اقدامات چهارسال گذشته خود پرداخت و اظهار کرد: در این مدت برای اولین بار افتخاراتی برای تکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی همتی رییس هیات تکواندو کرمانشاه ماند

مهدی همتی رییس هیات تکواندو کرمانشاه ماند