مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 10:152021-01-04ورزشي

رونمایی از 1686 خط خدمات کشوری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر


مراسم رونمایی از 1686 خط خدمات کشوری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برگزار شد.

- یکی دیگر از دستاوردهای پرداخت الکترونیک سپهر به ثمر نشست رونمایی از 1686 خط خدمات کشوری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر مراسم رونمایی از 1686 خط خدمات کشوری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پرداخت الکترونیک سپهر ، در این مراسم مهندس بابک رهنماپور مدیرعامل، دکتر یاشار نجف زاده رییس هیات مدیره و دیگر معاونین و مدیران شرکت حضور داشتند.

مهندس رهنماپور با اشاره به همراهی تیم شرکت در روزهای سخت گفت: در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برندسازی جدید اتفاق افتاد تا خدمات در حوره پرداخت با بهترین کیفیت به سهامداران و مردم ارائه شود.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک با اشاره به برخی دستاوردهای شرکت از جمله رتبه 2 کشوری روابط عمومی، ادامه داد: سعی کردیم تعداد پوزهای کم تراکنش و فاقد تراکنش را کم و این رکورد را در ماه های گذشته حفظ کنیم و همچنین در تداوم سرویس نیز در شبکه پرداخت رتبه یک را داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور افراد متخصص در شرکت افزود: محصولات بسیار خوب نرم افزاری توسط قسمت های فنی پیاده سازی و تولید شده است.

دستگاه پوز اندرویدی sepehr A1 برند اختصاصی شرکت است و توانستیم با کمک بانک صادرات ایران و دیگر بانک ها مشتریان خوبی را جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 1686 خط خدمات کشوری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر

رونمایی از 1686 خط خدمات کشوری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر