مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 10:202021-01-04اجتماعي

راه اندازی صفحه «سرباز وطن» با 15 میلیون کاربر در شبکه شاد


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از نامگذاری بیش از  100 مدرسه به نام شهید سلیمانی خبر داد و گفت: در راستای توسعه مکتب سلیمانی، صفحه «سرباز وطن» در شبکه شاد با بیش از 15 میلیون مخاطب  راه اندازی شده است.

- راه اندازی صفحه سرباز وطن با 15 میلیون کاربر در شبکه شاد معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از نامگذاری بیش از  100 مدرسه به نام شهید سلیمانی خبر داد و گفت: در راستای توسعه مکتب سلیمانی، صفحه سرباز وطن در شبکه شاد با بیش از 15 میلیون مخاطب  راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری علمدار یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، با ارائه گزارشی از اقدامات آموزش و پرورش در خصوص ترویج مکتب شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در اولین قدم سیاست ها و راهبردهای کلان در ترویج شخصیت و مکتب شهید سلیمانی را در شش محور اجرا یی کردیم.

وی ادامه داد: توجه به نقش الگویی - تربیتی شهید سلیمانی و توجه به ابعاد معنوی، ولایت پذیری، رفتار و سبک تربیتی ایشان، تبیین اهمیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در ابعاد مختلف، توسعه و ترویج تفکرات شهید در مواجهه با استکبار و بهره مندی از همه ظرفیت های آموزش و پرورش در گسترش تفکر این شهید مقاومت از جمله محورهای مذکور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی صفحه «سرباز وطن» با 15 میلیون کاربر در شبکه شاد

راه اندازی صفحه «سرباز وطن» با 15 میلیون کاربر در شبکه شاد