مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:002021-01-04اقتصادي

چالش های دفع پسماند در تهران کمتر از استان های شمالی و ساحلی نیست


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف مکان مناسب برای بازیافت پسماندهای صنعتی افزود: ساماندهی وضعیت تفکیک پسماند از مبدأ باید در استان تهران مورد توجه قرار گیرد.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف مکان مناسب برای بازیافت پسماندهای صنعتی افزود: ساماندهی وضعیت تفکیک پسماند از مبدأ باید در استان تهران مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا چراغعلی در پنجاه و دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان تهران با اشاره به واگذاری اراضی به بخشداری شریف آباد گفت: واگذاری چهار هکتار از اراضی کولیک به بخشداری شریف آباد برای دفع نخاله های ساختمانی تصمیمات لازم اتخاذ شد.

این موضوع در کارگروه زیربنایی مطرح و مسیر قانونی طی خواهد شد و گزارش ها و نظراتی که سازمان محیط زیست بر روی آن ها تأکید دارد برای بررسی این موضوع ارسال خواهد شد.

وی افزود: در مورد عملکرد ساماندهی واحدهای بازیافت پسماندهای شهرستان ری نیز مقرر شد در صورت نیاز از سایر ظرفیت های استان استفاده شود.

یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در موضوع مدیریت پسماند بحث تأمین مکان مناسب برای بازیافت پسماندهای صنعتی در استان تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های دفع پسماند در تهران کمتر از استان های شمالی و ساحلی نیست

چالش های دفع پسماند در تهران کمتر از استان های شمالی و ساحلی نیست