مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:302021-01-04اجتماعي

اجرای طرح «تبرکات فاطمی» در ملایر/ توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع یک هزار بسته معیشتی با عنوان طرح «تبرکات فاطمی» در بین خانواده های نیازمند همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.

- پژمان جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه در مناسبت های مختلف اظهار کرد: همه ساله این برنامه ها در بقاع متبرک و شاخص شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به محدودیت ها و وضعیت کرونا این برنامه ها در فضای مجازی انجام می شود گفت: همه ساله در ایام فاطمیه برنامه سوگواره یاس نبوی توسط اداره اوقاف و امور خیریه انجام می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه امسال نیز برنامه های سوگواره توسط اوقاف در ایام فاطمیه دوم اجرا می شود افزود: در این زمینه برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی از فضاسازی و سیاهپوش کردن بقاع متبرکه و شاخص شهرستان در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: برنامه های مختلف عزاداری، مرثیه سرایی، مداحی، سخنرانی و.

متناسب با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در دو کانال فضای مجازی اوقاف شامل کانال امامزاده عبدالله(ع) و کانال تکیه حضرت ابوالفضل(ع) بارگزاری می شود.

جعفری با اشاره به راه اندازی کاروان سوگواران یاس نبوی به صورت پخش ادعیه و برنامه های عزاداری در سطح شهر همزمان با روز شهادت حضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «تبرکات فاطمی» در ملایر/ توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

اجرای طرح «تبرکات فاطمی» در ملایر/ توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان