مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:452021-01-04سياسي

ساخت بنای یادمان «شهید سلیمانی» در پایتخت ایران و عراق


ستاد بازسازی عتبات عالیات که با فرمان سردار قاسم سلیمانی بنیان گذاشته شد، اینک در نخستین سالگرد شهادت او، ساخت بنای یادمانی را در تهران آغاز کرد.

- رییس این ستاد گفته است، مشابه این بنای یادبود که مکتب سردار سلیمانی را توسعه خواهد داد، در پایتخت عراق نیز ایجاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساخت این بنای یادبود که به گفته محمد جلال مآب، محلی خواهد بود با برون مایه های معماری فرهنگی برای گردهمایی تحلیلگران تاریخ و همه افرادی که به مکتب و ارزش های سردار سلیمانی احترام می گذارند، از امروز (دوشنبه 14 دی ماه) در حاشیه دریاچه چیتگر تهران آغاز شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در این مراسم گفت: این بنای یادبود که با نگرش معماری و محتواهای فرهنگی و اعتقادی در مرکز پایتخت جمهوری اسلامی اجرا می شود، برای اثرگذاری روی نسل های بعدی از مکتب سردار سلیمانی در دفاع از انسانیت، رهایی از استکبار و مقابله با تروریسم و امنیت و آسایش در کشورهای منطقه، می تواند بهترین اقدام و اثر باشد.

او افزود: غیر از انتقال این مکتب به نسل های بعدی، اندیشه دیگری را در این یادبود دنبال می کنیم؛ مکانی ایجاد کنیم برای همه انسان هایی که برای این نوع تفکر و آزادگی احترام قائل اند و در آن جا بتوانند ارادت و احترام خود را ابراز کنند و چه بهتر که در پایتخت ایران و عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بنای یادمان «شهید سلیمانی» در پایتخت ایران و عراق

ساخت بنای یادمان «شهید سلیمانی» در پایتخت ایران و عراق