مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:552021-01-04سياسي

رونمایی از نماهنگ «منصور آسمانی»


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: در بیست و ششمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید منصور ستاری، نماهنگ «منصور آسمانی» با حضور همسر معظم شهید ستاری رونمایی شد.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: در بیست و ششمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید منصور ستاری، نماهنگ منصور آسمانی با حضور همسر معظم شهید ستاری رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرتضوی صبح امروز دوشنبه 15 دی ماه در آیین رونمایی از نماهنگ منصور آسمانی که در منزل شهید ستاری برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره فرماندهان شهید در دوران دفاع مقدس، گفت: هم زمان با بیست و ششمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید منصور ستاری، نماهنگ منصور آسمانی کاری از معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهرستان های استان تهران با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فن آوری رییس جمهور و همسر معظم شهید رونمایی شد.

وی افزود: شهید ستاری در دوران دفاع مقدس به علت فعالیت های بیش از حدی که در اجرای طرح های جنگی از خود نشان داد به عنوان معاون عملیات فرماندهی پدافند نیروی هوایی منصوب شد و همین امر نشان از توان بالای دفاعی و علمی این شهید بزرگوار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستاهای استان تهران در این دیدار با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نماهنگ «منصور آسمانی»

رونمایی از نماهنگ «منصور آسمانی»