مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 12:252021-01-04سياسي

برخی دنبال وارونه نشان دادن حقایق هستند/ غرب قابل اعتماد نیست


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به ادعای غرب مبنی بر رفع تحریم ها با مذاکره در خصوص مسئله هسته ای و عدم انجام آن گفت: ما نگران وارونه جلوه دادن حقایق و ایجاد دوگانگی ها هستیم زیرا خودباختگان و غرب گرایان دوباره از همین حالا این مسیر را شروع کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی بعد از ظهر امروز در جمع فرهنگیان ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: شهید سلیمانی سال ها بود که از سوی آمریکایی ها مورد بغض و کینه بود و حتی قبل از ترامپ نیز در دوران اوباما معتقد بودند این سردار ایرانی زیاد در کشورهای دیگر حضور می یابد و باید ترور شود.

وی ادامه داد: خیلی ها که معتقد بودند اوباما بهتر از ترامپ بود بدانند این برنامه قبل از ترامپ مطرح بوده است زیرا حضور سردار برای دشمن از چند جنبه سنگین بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: برای دولتمردان آمریکا سنگین بود دولتی که 80 کشور دنیا را گشته، داعش را تجهیز کرده و 7 تریلیون دلار هزینه کرده که به قول ترامپ می توان چند بار آمریکا را با آن خراب کرد و ساخت با این همه تلفات و در مدت کمتر از 6 یا 7 سال برچیده شود بنابراین دست به این جنایت بزرگ زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دنبال وارونه نشان دادن حقایق هستند/ غرب قابل اعتماد نیست

برخی دنبال وارونه نشان دادن حقایق هستند/ غرب قابل اعتماد نیست