مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 12:252021-01-04سياسي

75 درصد تسهیلات اشتغال زایی استان سمنان جذب روستاها شده است


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان با بیان اینکه 75 درصد تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد سمنان جذب روستاها شده است، گفت: این طرح ها، - سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان با بیان اینکه 75 درصد تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد سمنان جذب روستاها شده است، گفت: این طرح ها، اشتغال خوبی در روستاها ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد در نشست شورای روستایی و عشایری استان سمنان که همزمان با ظهر دوشنبه در استانداری سمنان تشکیل شد، ضمن اشاره به نگاه مثبت به توسعه اشتغال روستایی در سطح استان، تاکید کرد: 75 درصد تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد استان سمنان جذب روستاها شده است.

وی با بیان اینکه این آمار نشان از توجه به طرح های اشتغال زایی روستایی و رفع محرومیت از روستاهای استان سمنان است، افزود: از مجموع 600 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال مربوط به اداره کل کمیته امداد بیش از 450 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی در سال جاری پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در کنار تسهیلات بانکی اشتغال، این نهاد 54 نوع فعالیت و خدمات را نیز به حوزه اشتغال روستایی استان ارائه می کند، ابراز کرد: ماحصل این خدمات و اقدامات توانمند سازی خانوار روستایی و همچنین کاهش مهاجرت از روستاها به شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد تسهیلات اشتغال زایی استان سمنان جذب روستاها شده است

75 درصد تسهیلات اشتغال زایی استان سمنان جذب روستاها شده است