مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 12:302021-01-04ورزشي

ادعای عجیب دبیر فدراسیون والیبال: ما نگفتیم وکیلی بازیکنان را کتک می زند!


بارها گفتیم محمد وکیلی جزو سرمربی های توانمند ما در رده پایه است و فدراسیون سرمایه ارزشمندی مثل او را کنار نمی گذارد و فدراسیون هیچ گاه اعلام نکرد که او بازیکنان را کتک می زند.

- میلاد تقوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص انتخاب محمد وکیلی به عنوان سرمربیگری تیم ملی نوجوانان اظهار کرد: او به عنوان سرمربی تیم ملی در رده سنی زیر 16 سال انتخاب شده اند.

ما هر سال تیم ملی نوجوانانمان پشتوانه جوانان، تیم ملی جوانان پشتوانه تیم زیر 23 سال و تیم زیر 23 سال هم پشتوانه تیم ملی بزرگسالانمان بوده است.

هر سال در بحث ساماندهی تیم ملی نوجوانان یعنی یکسان سازی آموزش ها و توانمندی های بازیکنان دچار مشکلاتی بودیم.

باید برای تیم ملی نوجوانان که از اقصی نقاط کشور جمع می شوند هم آموزش هایشان و هم توانمندی هایشان یکسان سازی کنیم و بتوانیم یک تیم منسجم را برای نوجوانان داشته باشیم و این مشکلات را در تیم ملی جوانان، زیر 23 سال و بزرگسالان نداشته باشیم.

تقوی درادامه صحبت های خود درخصوص علت انتخاب وکیلی تصریح کرد: به همین منظور فدراسیون تصمیم گرفت با توجه به اینکه سال آینده بازی های آسیایی را درپیش نداریم و تیم زیر 19 سال در بازی های جهانی شرکت می کند از امسال یک تیمی را در قالب تیم زیر 16 سال مدیریت کند؛ با توجه به توانمندی محمد وکیلی و تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای عجیب دبیر فدراسیون والیبال: ما نگفتیم وکیلی بازیکنان را کتک می زند!

ادعای عجیب دبیر فدراسیون والیبال: ما نگفتیم وکیلی بازیکنان را کتک می زند!