مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 12:352021-01-04اقتصادي

پرداخت 75میلیارد ریال تسهیلات برای افزایش تولید گوشت قرمز درسمنان


مدیرکل امور عشایری استان سمنان با اشاره به معرفی 81 خانوار عشایر این استان به بانک گفت: 75 میلیارد ریال تسهیلات برای افزایش تولید گوشت قرمز در سمنان پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد خادم بعدازظهر دوشنبه در نشست شورای روستایی و عشایری استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه افزایش تولید گوشت قرمز یکی از سیاست های مهم این نهاد در سال جاری است، اظهار داشت: برای تحقق این هدف 81 خانوار عشایر استان سمنان برای دریافت تسهیلات به ارزش 75 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند.

وی بابیان اینکه پیش بینی می شود امسال 15 هزار رأس دام توسط عشایر این استان پرورش یابند، تصریح کرد: درمجموع سه هزار و 181 خانوار عشایر در استان سمنان وجود دارد که در 13 شرکت تعاونی ساماندهی شدند.

مدیرکل امور عشایری استان سمنان از فعالیت یک اتحادیه تعاونی عشایری در استان خبر داد و گفت: فقدان راه دسترسی یکی از مهم ترین چالش های برخی عشایر محسوب می شود که در حال حاضر 41 خانوار عشایر در منطقه خارتوران از این موضوع رنج می برند.

خادم در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه 17 طرح آب رسانی به مناطق عشایری استان سمنان بااعتبار 21 میلیارد ریال در حال اجرا است، تأکید کرد: 120 خانوار عشایر از مزایای اجرای این طرح های آب رسانی بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 75میلیارد ریال تسهیلات برای افزایش تولید گوشت قرمز درسمنان

پرداخت 75میلیارد ریال تسهیلات برای افزایش تولید گوشت قرمز درسمنان