مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 12:552021-01-04اقتصادي

افزایش 62 درصدی درآمد مردمی کمیته امداد نهاوند


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند از افزایش 62 درصدی درآمد مردمی این مجموعه خبر داد.

- علی ملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان درآمد این نهاد از محل مشارکت های مردمی و خیرین 73 میلیارد ریال بوده کوه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 62 درصد رشد داشته است.

وی مشارکت ها را شامل طرح اکرام، طرح محسنین، زکات و جمع آوری نذورات و کمک های مردمی از طریق صندوق صدقات دانست و گفت: میزان درآمد طرح اکرام و محسنین طی 9 ماه گذشته 17 میلیارد ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند گفت: در خصوص طرح اکرام و محسنین مجموعا طی 9 ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از محل حمایت حامیان و نیات خیرین 94 درصد افزایش درآمد وجود داشته که53 درصد آن مربوط به طرح اکرام است.

وی تعداد حامیان طرح اکرام در این شهرستان را 2 هزار و 200 حامی دانست و افزود: در طرح محسنین 517 حامی در شهرستان وجود دارد که از محل کمک های آنان به هر نفر زیر پوشش 370 هزار تومان پرداخت می شود.

ملکی از رشد پرداخت زکات توسط کشاورزان خبر داد و افزود: تاکنون میزان پرداخت زکات غلات توسط کشاورزان این شهرستان 16 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته 66 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 62 درصدی درآمد مردمی کمیته امداد نهاوند

افزایش 62 درصدی درآمد مردمی کمیته امداد نهاوند