مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 13:002021-01-04بين الملل

سهل انگاریِ آلوده کنندگان بزرگ محیط زیست در جهان


استرالیا، اندونزی و هند از جمله بزرگ ترین انتشاردهندگان گازهای گلخانه ای، فرصت نهایی برای تشدید تلاش های خود در راستای مقابله با بحران تغییرات اقلیمی را از دست می دهند.

- استرالیا، اندونزی و هند از جمله بزرگ ترین انتشاردهندگان گازهای گلخانه ای، فرصت نهایی برای تشدید تلاش های خود در راستای مقابله با بحران تغییرات اقلیمی را از دست می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس توافق نامه پاریس که در سال 2015 میلادی امضا شد، کشورها موافقت کردند که تا پایان سال 2020، اهداف تعیین شده و طرح های سختگیرانه تر و بلندپروازانه تر آب وهوایی خود را ارائه کنند، تا به عنوان قدمی اساسی در مسیر نگه داشتن دمای جهانی به میزان حدود 2 درجه سانتیگراد بیش از دوران پیشاصنعتی تا سال 2100، مورد استفاده قرار گیرد.

اما با پایان یافتن سال 2020، به نظر می رسد که احتمالا اغلب کشورها فرصت نهایی ثبت طرح های جدید خود را در سازمان ملل متحد از دست داده باشند.

بر اساس اعلام یک گروه مستقل تحقیقاتی به نام مرکز بررسی تغییرات اقلیمی (CAT)، که پیشرفت ها و برنامه های زیست محیطی کشورها را رصد می کند، تا نیمه ماه دسامبر، 130 کشور هنوز طرح های زیست محیطی به روزرسانی شده خود را - که سهم کشوری تعیین شده (NDCs) نامیده می شود - به سازمان ملل متحد ارائه نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاریِ آلوده کنندگان بزرگ محیط زیست در جهان

سهل انگاریِ آلوده کنندگان بزرگ محیط زیست در جهان