مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 13:152021-01-04پزشكي

آخرین آمار قربانیان و مبتلایان در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شمار قربانیان کروناویروس در 6 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه از ابتدای شیوع کووید19 تاکنون را 630 نفر اعلام کرد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شمار قربانیان کروناویروس در 6 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه از ابتدای شیوع کووید19 تاکنون را 630 نفر اعلام کرد.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن هشدار در خصوص لزوم رعایت توصیه های وزارت بهداشت اظهار کرد: اگرچه با روند نزولی مبتلایان و فوتی های ناشی از کروناویروس در سطح استان و کشور مواجه ایم اما همچنان این ویروس منحوس روزانه به ابتلای تعدادی از هم استانی ها می انجامد لذا توصیه ما به عموم شهروندان در مناطق تحت پوشش دانشگاه این است که همچنان با حساسیت بالا به پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از هر گونه اجتماع و دورهمی خانوادگی توجه کنند.

وی با اشاره به شناسایی مبتلایان جدید در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه خاطرنشان کرد: 14 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند.

دکتر دانایی ادامه داد: این بیماران بستری شده جدید، با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته و از 14 لغایت 15 دی ماه در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار قربانیان و مبتلایان در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان

آخرین آمار قربانیان و مبتلایان در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان