مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 13:152021-01-04سياسي

نماینده جمهوریخواه: درخواست ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات «هولناک» بود


نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار پیامی در توییتر درخواست رییس جمهور آمریکا از مقام ایالت جورجیا برای تغییر نتایج آرای این ایالت به نفع خود را «هولناک» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، آدام کینزینگر ، نماینده جمهوریخواه ایالت ایلینوی در مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار پیامی در توییتر به صوت فاش شده رییس جمهور آمریکا که در آن از وزیر امور داخلی ایالت جورجیا خواست نتایج انتخابات در این ایالت را به نفع خود تغییر دهد، واکنش نشان داد.

کینزینگر که مخالف اقدامات ، رییس جمهور منتخب آمریکا در روز ششم ژانویه هستند نوشت: به هر عضو کنگره که در نظر دارد به نتایج انتخابات اعتراض کند می گویم که با توجه به این مسئله (درخواست ترامپ از مقام ایالت جورجیا)، شما نمی توانید با وجدانی پاک این کار را انجام دهید.

روزنامه واشنگتن پست شب گذشته به یک مکالمه ضبط شده از ترامپ دست یافته که در آن ترامپ از برد رافنسپرگر ، وزیر داخلی ایالت جورجیا می خواهد تا نتیجه انتخابات در این ایالت را ابطال کند.

ترامپ در بخشی از این مکالمه از این مقام ارشد ایالت جورجیا می خواهد که به بازشماری آرا پرداخته و 11 هزار و 780 رای به نفعش پیدا کند تا وی در این ایالت کلیدی پیروز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده جمهوریخواه: درخواست ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات «هولناک» بود

نماینده جمهوریخواه: درخواست ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات «هولناک» بود