مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 13:352021-01-04ورزشي

تساوی شهرآورد گیلان در لیگ آزادگان


در چارچوب هفته هشتم لیگ آزادگان، تیم های چوکای تالش و شهرداری بندرآستارا در شهرآورد گیلان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

- ایسنا/گیلان در چارچوب هفته هشتم لیگ آزادگان، تیم های چوکای تالش و شهرداری بندرآستارا در شهرآورد گیلان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در حساس ترین دیدار هفته هشتم لیگ دسته اول باشگاه های کشور (لیگ آزادگان)، دو تیم چوکای تالش و شهرداری بندر آستارا به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار که به دلیل آماده نبودن استادیوم پویای ولی شهر تالش، در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار شد، در ابتدا تیم شهرداری در دقیقه 49 با ضربه ایستگاهی بهزاد سلطانی نخستین گل را درون دروازه چوکا جا داد که پس از سه دقیقه، تالشی ها توسط علی امیری، به گل تساوی رسیدند.

دیدار فوق در حالی در هوای بارانی شهرباران برگزار شد که شاگردان پایان رأفت در تیم شهرداری بندر آستارا و علی لطیفی در تیم چوکای تالش با انجام یک بازی هجومی و به دور از هرگونه حاشیه، بارها دروازه همدیگر را تهدید کردند.

در پایان هفته هشتم، تیم شهرداری بندر آستارا با افزایش امتیاز خود به رقم 14 و قرار گرفتن در جایگاه ششم، همچنان در جمع مدعیان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی شهرآورد گیلان در لیگ آزادگان

تساوی شهرآورد گیلان در لیگ آزادگان