مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 13:352021-01-04اقتصادي

افتتاح 45 میز خدمت بانک دی با حضور معاون رییس جمهور


با حضور مهندس سعید اوحدی، معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیادشهید و امور ایثارگران، آیین افتتاح 45 میز خدمت بانک دی در مراکز بنیادشهید و امور ایثارگران سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک دی، در مراسمی به مناسبت نخستین سالروز شهادت شهید سپهبد حاج، از دیگر دستاوردهای بانک توصیف کرد و افزود: کاهش چشمگیر استقراض بین بانکی و به صفر رسیدن بدهی بانک به بانک مرکزی حاکی از مدیریت اصولی و استراتژی مناسب بانک در نظام بانکی است که نتایج آن را در کوتاه مدت در بهبود طراز مالی بانک شاهد هستیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به رشد و بهبود روند شاخص های عملیاتی بانک دی در ماههای اخیر گفت: به گواه گزارش های آماری و عملکردی، طی چند ماه گذشته بهبود قابل توجهی در شاخص های عملیاتی و وضعیت بانک ایجاد شده و بانک پس از سال ها در مسیر سود آوری قرار گرفته است و کاهش تقریبی 47 درصدی زیان انباشته و کاهش میزان مطالبات غیرجاری از 62 درصد به 23 درصد نشان از موفقیت چشمگیر بانک دارد.

معاون رییس جمهور، مدیریت امور سهام در بانک دی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سهم یک مجموعه متاثر از دو عامل درونی و بیرونی است که سهم بانک دی نیز در ماه های اخیر، هم راستا با تمامی نمادهای بازار سرمایه، دچار نوساناتی شده است که در ذات بازار سرمایه نهفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 45 میز خدمت بانک دی با حضور معاون رییس جمهور

افتتاح 45 میز خدمت بانک دی با حضور معاون رییس جمهور