مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 14:402021-01-04ورزشي

تساوی چوکا و شهرداری آستارا در شهرآورد غرب گیلان


دیدار دو تیم چوکا تالش و شهرداری آستارا در هفته هشتم از رقابت های لیگ یک آزادگان با تساوی یک بریک دو نماینده گیلان در لیگ دسته یک به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، این مسابقه، از هفته هشتم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، به میزبانی تیم چوکا تالش در ورزشگاه سردار جنگل سرد و بارانی رشت و بدون حضور تماشاگران برگزار شد و دو نماینده گیلان در این دیدار به تساوی رضایت دادند.

پایان رأفت در این دیدار اشکان توانایی، رضا فخری، سعید دلاور، آرمین منفرد دوست، مهرگان گلبرگ، سعید طالبی، امین حقده، جابر نصیری، محمدابراهیم رضازاده، بهزاد سلطانی و عارف اکبری را روانه میدان کرده بود.

علی لطیفی سرمربی چوکا که به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه استادیوم سردار جنگل نظاره گر این دیدار بود محمد فرامرزی، امیررضا غمناک، نادر هوشیار امیرحسین صالحی، وحید همراز، ساسان نورمحمدی، کیوان محمدنژاد، رضا اعتمادی، علیرضا سلطانی، علی امیری و ایمان شوریابی را در ترکیب این تیم قرار داده بود.

شرح بازی: نیمه نخست: تیم شهرداری بندر آستارا با ارسال از ارسال های بلند به دنبال رسیدن به گل بود و در سوی دیگر تیم چوکا تالش با استفاده از ارسال از کناره ها حملاتی را بر روی دروازه تیم شهرداری بندر آستارا طراحی کرد اما این حملات بی ثمر بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی چوکا و شهرداری آستارا در شهرآورد غرب گیلان

تساوی چوکا و شهرداری آستارا در شهرآورد غرب گیلان