مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 15:402021-01-04سياسي

تضعیف توان موشکی ایران هدف استکبار جهانی است


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تغییر رییس جمهور آمریکا تغییر در رویکرد آنها در قبال ایران نمی دهد، گفت: تضعیف توان موشکی ایران هدف استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر دوشنبه محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هسته مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سفر یک روزه خود به استان گیلان با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این نشست با بیان اینکه حضور بایدن تغییر در روند کاری دولت ایالات متحده آمریکا در برابر ایران نخواهد داشت، اظهار کرد: بایدن بدون تحمیل شروط جدید هیچگاه وارد برجام نخواهد شد.

رضایی تضعیف توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را هدف استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: اگر تحولی در شیوه اداره کشور ایجاد نشود قطعاً مشکلات معیشتی مردم و معضلات اقتصادی کشور در آینده بیشتر خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم ورود نقدینگی کشور به عرصه تولید، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی بسیاری در کشور آماده هست تا در حوزه تولید وارد شود و رونق تولید سبب می شود تا سرمایه گذاران برای حضور در این میدان جذب شوند.

عضو هسته مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: تغییر شیوه مدیریتی کشور برای حفظ امنیت کشور نکته ای مهم است زیرا ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضعیف توان موشکی ایران هدف استکبار جهانی است

تضعیف توان موشکی ایران هدف استکبار جهانی است