مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 16:452021-01-04فرهنگي

انتشار داستان های برگزیده «خاتم» و 2 کتاب شعر


کتاب «یک تکه ابر» با گردآوری مجید قیصری، مجموعه شعر «از پنجره آپارتمان» سروده محمدرضا سلیمی سفتجانی و «زخم انار» سروده زهرا نعمتی منتشر شد.

- کتاب یک تکه ابر با گردآوری مجید قیصری، مجموعه شعر از پنجره آپارتمان سروده محمدرضا سلیمی سفتجانی و زخم انار سروده زهرا نعمتی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب یک تکه ابر که شامل داستان هایی از نویسندگان نام آشنای معاصر است و انتخاب و گردآوری آن ها را مجید قیصری برعهده داشته، توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شده است.

قیصری در خصوص این کتاب گفت: این داستان ها مجموعه ثمره پنج سال تلاش در جشنواره خاتم است.

دوستانی که در سال های مختلف زحمت کشیدند و آثارشان را برای جشنواره فرستادند، جایزه گرفته و منتخب شدند منتها به هر دلیلی نتوانسته بودیم آن ها را منتشر کنیم ولی در این کتاب گرد آوردیم.

دبیر جشنواره خاتم با اشاره به این که تا قبل از ارسال آثار برای چاپ به انتشارات شهرستان ادب به ناشران مختلفی پیشنهاد چاپ این کتاب را داده بود ادامه داد: تعدادی بیش از این مجموعه انتخاب و برای انتشارات فرستاده شده بود اما در نهایت هشت اثر از هشت نویسنده انتخاب شد و در یک تکه ابر به چاپ رسید.

او همچنین گفت: داستان ها از جشنواره خاتم جمع شد و زمانی که سر و شکل خوبی پیدا کرد، از سوی انتشارات شمع و مه که دفتری در انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار داستان های برگزیده «خاتم» و 2 کتاب شعر

انتشار داستان های برگزیده «خاتم» و 2 کتاب شعر