مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 16:452021-01-04ورزشي

عزم راسخ دولت در رسیدگی به ورزش بانوان


معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه در راستای فرمایش های وزیر ورزش، 50 درصد از امکانات ورزشی در کشور به بانوان تخصیص پیدا کرده است که این نشانگر عزم راسخ دولت در رسیدگی به ورزش بانوان است.

- جمشید تقی زاده امروز، 15 دی ماه در حاشیه بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان اندیمشک، اظهارکرد: اگر می خواهیم نسل جوانی را در کشور داشته باشیم باید به سلامت بانوان فکر کرد که ورزش یکی از عمومی ترین آیتم هایی است که باید به آن توجه کرد.

وی افزود: خوشبختانه در راستای فرمایش های وزیر ورزش، 50 درصد از امکانات ورزشی در کشور به بانوان تخصیص پیدا کرده است که این نشانگر عزم راسخ دولت در رسیدگی به ورزش بانوان است.

تلاش های بسیار خوبی در بخش آموزش در حال انجام است و قطعا معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز به صورت کار جهادی در سراسر کشور این نقش را ایفا می کند.

معاون وزیر ورزش بیان کرد: آنچه من در بازدیدهای میدانی استانی می بینم، تلاش های همه جانبه ای است که معاونت های امور بانوان ورزش استان ها دارند که امیدوارم در کنار حرکت های جهادی صورت گرفته در کشور نیز بتوانیم تا پایان دولت امکانات بالقوه زیادی را در کنار بخش های دیگر برای ورزش و امور بانوان تخصیص دهیم زیرا سال 1400 سال المپیک و پارالمپیک است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم راسخ دولت در رسیدگی به ورزش بانوان

عزم راسخ دولت در رسیدگی به ورزش بانوان