مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 17:352021-01-04سياسي

پیام شهدا انقلابی ماندن است/ ترویج فرهنگ شهادت مانع غارتگری غربی ها در منطقه می شود


پیام شهدا انقلابی ماندن است و انقلابی گری به عمل بوده و به شعار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن نوری عصر امروز در یادواره شهدای مداح شهرستان پارس آباد با محوریت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: پیام شهدا انقلابی ماندن است و انقلابی گری به عمل بوده و به شعار نیست.

وی افزود: نقش مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در حفظ پیوند عاطفی، روحی و معنوی مردم با تشیع و ارزش های اسلام ناب محمدی همواره بسیار تعیین کننده بوده است و این مهم مسؤولیت خطیر این قشر در قبال دین و جامعه اسلامی را نشان می دهد.

فرمانده سپاه پارس آباد تصریح کرد: مداحان در دفاع مقدس رسالت مهم و اثربخشی داشتند و در زمان هایی که عملیات انجام می شد، قبل از آن با برنامه مداحی و مرثیه سرایی و با نوای گرم خود به رزمندگان روحیه می دادند.

نوری با اشاره به این که اشعار مداحان ما باید انسان ساز و شهیدپرور باشد، گفت: مداحان نقش ویژه ای در نشر فرهنگ انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس داشتند و خود نیز در این مسیر حضور پررنگی داشته اند.

وی با بیان این که محافل اهل بیت(ع) و خاصه مجالس عزای سیدالشهدا(ع) بنیان و اساس فرهنگ شیعی و اعتقادات مذهبی مردم دین دار ایران اسلامی را تشکیل می دهد، بیان کرد: مداحان نباید هرگز اجازه دهند از سوی حزب یا گروهی از آنان و جایگاه اعتقادیشان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام شهدا انقلابی ماندن است/ ترویج فرهنگ شهادت مانع غارتگری غربی ها در منطقه می شود

پیام شهدا انقلابی ماندن است/ ترویج فرهنگ شهادت مانع غارتگری غربی ها در منطقه می شود