مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 17:502021-01-04اقتصادي

توزیع بیش از 1500 تن انواع نهاده دامی در چالدران


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار چالدران گفت: امسال در جهت حمایت از دامداران منطقه بیش از 1500 تن انواع نهاده های دامی در اختیار دامداران قرار گرفته است.

- معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرماندار چالدران اعلام کرد توزیع بیش از 1500 تن انواع نهاده دامی در چالدران ایسنا/آذربایجان غربی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار چالدران گفت: امسال در جهت حمایت از دامداران منطقه بیش از 1500 تن انواع نهاده های دامی در اختیار دامداران قرار گرفته است.

نادر یوسف زاده امروز 15 دی ماه در جلسه مسائل و مشکلات تامین نهاده های دامی دامداران منطقه با اشاره به اینکه این شهرستان به لحاظ داشتن ظرفیت های خاص جزء مناطق مهم دامپروری در استان است، افزود: دامداران شهرستان نقش مهمی در تولید فرآورده های دامی و لبنی کشور ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه امروزه وجود پاره ای از مشکلات در تامین نهاده های دامی موجب نارضایتی دامداران منطقه شده است، اظهار کرد: امسال در جهت حمایت از دامداران منطقه بیش از 1555تن انواع نهاده های دامی از جمله جو دامی، کنسانتره، ذرت دامی، سبوس و سویا تهیه و در اختیار دامداران قرار گرفته است.

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرماندار چالدران در ادامه همچنین گفت: تلاش می شود با پیگیریهای لازم از سوی فرمانداری ، جهاد کشاورزی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 1500 تن انواع نهاده دامی در چالدران

توزیع بیش از 1500 تن انواع نهاده دامی در چالدران