مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 18:102021-01-04ورزشي

سردار دوم شد، مهدی طارمی نهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امسال کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز روال نشریه فرانس فوتبال را در پیش گرفته و به علت شیوع ویروس کرونا و روند مختل برگزاری مسابقات فوتبال در سراسر جهان، - سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت عنوان دومین بازیکن برتر آسیا از نگاه فاکس اسپورت را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، امسال کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز روال نشریه فرانس فوتبال را در پیش گرفته و به علت شیوع ویروس کرونا و روند مختل برگزاری مسابقات فوتبال در سراسر جهان، از برگزاری مراسم انتخاب بهترین های سال خودداری کرد.

اما سایت فاکس اسپورت روندی متفاوت داشته و با نظرسنجی از بین خبرنگاران و کارشاسان فوتبال 30 بازیکن برتر قاره کهن را انتخاب کرد.

البته در این نظرسنجی تمام بازیکنان آسیایی در دنیا و غیرآسیایی شاغل در این قاره صورت نامزد حضور در این رده بندی بوده اند و به همین دلیل شاهد حضور بازیکنانی که در لیگ قهرمانان آسیا درخشیدند نیز در این رتبه بندی هستیم.

بر طبق انتظار سون هیونگ مین، ستاره کره ای و گلزن تاتنهام که اخیرا به رکورد 100 گل با لباس این تیم نیز دست یافته با اختلاف و 286 رای عنوان بهترین بازیکن قاره آسیا را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار دوم شد، مهدی طارمی نهم

سردار دوم شد، مهدی طارمی نهم