مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 18:302021-01-04سياسي

لزوم توسعه کمی و کیفی ادارات اوقاف در شهرستان های پیشوا و قرچک


نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک وپیشوا در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه کمی و کیفی ادارات اوقاف در شهرستان های پیشوا و قرچک تاکید کرد.

- حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص جلسه ای که با حجت الاسلام خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار داشت: در این جلسه مسائل و مشکلات این حوزه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سیاست های راهبردی سازمان اوقاف و امور خیریه، جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور و نیز، افزایش بهره وریِ موقوفات و نظارت بر عمل امینانه در وقف و همچنین ترویج فرهنگ وقف و ورود به عرصه های نوینِ آن را خواستار شدم.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات و اقدامات ارزنده و قابل تقدیر سازمان اوقاف و امور خیریه ی کشور و نقش مؤثر حجت الاسلام خاموشی، در توسعه فعالیت های کیفی این سازمان، خواستار توجه به توسعه کمی و کیفی ادارات اوقاف شهرستان های پیشوا و قرچک شد.

نوش آبادی با اشاره به ظرفیت های متنوع و فراوان اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در شهرستان ورامین و سایر شهرستان های جنوب شرق استان تهران، بر اداره امور موقوفات عام (فاقد متولی)، بقاع متبرکه، اماکن مذهبی و مؤسسات خیریه ی تحت نظارت سازمان و نظارت بیشتر بر اجرای صحیح نیات واقفان، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه کمی و کیفی ادارات اوقاف در شهرستان های پیشوا و قرچک

لزوم توسعه کمی و کیفی ادارات اوقاف در شهرستان های پیشوا و قرچک