مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 18:552021-01-04سياسي

اهدای 1500 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان گفت: شرکت پالایش نفت اصفهان با پیوستن به کاروان همدلی، مواسات و کمک مومنانه هزار و 500 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع با بیان اینکه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع استان اصفهان پیشتازان عرصه خیر و احسان هستند، اظهار داشت: شرکت پالایش نفت اصفهان با پیوستن به کاروان همدلی، مواسات و کمک مومنانه ، هزار و 500 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان افزود: این تبلت‎ها بر اساس نیازسنجی و اولویت بندی انجام شده با همکاری مجموعه پالایشگاه اصفهان، به دانش آموزان خانوارهای تحت حمایت در سراسر استان اصفهان اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بالغ بر 19 هزار دانش آموز در خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان اصفهان مشغول تحصیل هستند گفت: در ابتدای سال تحصیلی 4 هزار و 500 نفر از این دانش آموزان فاقد امکانات لازم برای تحصیل غیرحضوری بودند که تاکنون و با احتساب تبلت های اهدا شده توسط پالایشگاه اصفهان و با همکاری خیران، نیکوکاران و صاحبان نیک اندیش صنایع بزرگ استان 3 هزار و 500 نفر از این دانش آموزان صاحب تبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1500 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند

اهدای 1500 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند