مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 19:402021-01-04اقتصادي

تهاتر بدهی های پیمانکاران با دولت بدون پرداخت 15 درصد نقدی


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 گفت که با مصوبه این کمیسیون پیمانکاران برای تهاتر بدهی های خود با دولت دیگر نیازی به پرداخت 15 درصد مطالبات مورد تهاتر به صورت نقدی ندارند.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 گفت که با مصوبه این کمیسیون پیمانکاران برای تهاتر بدهی های خود با دولت دیگر نیازی به پرداخت 15 درصد مطالبات مورد تهاتر به صورت نقدی ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم زارع با اشاره به بررسی تبصره های 5 و 6 لایحه بودجه در جلسه بعدازظهر امروز (دوشنبه) کمیسیون تلفیق گفت: براساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق در بند (ب) تبصره (5) به دولت مجوز داده شد تا برای تامین مالی مصارف خود از جمله طرح های تملک دارایی های سرمایه ای موضوع این قانون تا مبلغ 23 هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی منتشر کند و در ادامه هم با تغییر عنوان اوراق سلف نفتی 70 هزار میلیارد تومان به اوراق مالی اسلامی، این رقم را به سقف 23 هزار میلیارد تومان اضافه کردند.

وی افزود: همچنین رییس جمهور در نامه خود خطاب به مجلس برای تامین بدهی های خود اعلام کرده بود که 53 هزار میلیارد تومان از محل افزایش فروش اوراق مالی استفاده خواهد شد که کمیسیون تلفیق بودجه با این موضوع موافقت و این عدد را به سقف اوراق مالی اسلامی اضافه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتر بدهی های پیمانکاران با دولت بدون پرداخت 15 درصد نقدی

تهاتر بدهی های پیمانکاران با دولت بدون پرداخت 15 درصد نقدی