مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 20:202021-01-04سياسي

دادگاه بین المللی شبیه سازی شده رسیدگی به پرونده ترور سردار سلیمانی برگزار شد


با حضور کارشناسان حقوقی و بین المللی دادگاه بین المللی شبیه سازی شده رسیدگی به پرونده ترور سردار سلیمانی و هییت همراه عصر امروز در تهران برگزار شد.

- با حضور کارشناسان حقوقی و بین المللی دادگاه بین المللی شبیه سازی شده رسیدگی به پرونده ترور سردار سلیمانی و هییت همراه عصر امروز در تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادگاه بین المللی شبیه سازی شده رسیدگی به پرونده ترور سردار قاسم سلیمانی و هیئت همراه با حضور علی فهیم دانش مدیرکل بین الملل صداوسیما، توکل حبیب زاده عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع)، حسین آقایی جنت مکان عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، حسینی بازپرس پرونده ترور شهید سپهبد سلیمانی، نصراله ابراهیمی و از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران عصر دوشنبه در تهران برگزار شد.

این دادگاه به ریاست قاضی حسین آقایی جنت مکان و چهار قاضی دیگر به همراه دادستان و وکیل مدافع آمریکایی ها در تهران تشکیل شد.

قاضی جنت مکان در توضیح تشکیل این دادگاه و روند دادرسی مطالبی را عنوان کرد و گفت: این دادگاه مطابق قوانین دادگاه های کیفری بین المللی تشکیل شده که طی آن بعد از بیان مطالب دادستان، وکلای مدافع اظهارات خود را عنوان و در انتها قضات دادگاه رای خود را اعلام می کنند و برگزاری این دادگاه بعد از دادگاه انفجار بیروت، اولین نوع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه بین المللی شبیه سازی شده رسیدگی به پرونده ترور سردار سلیمانی برگزار شد

دادگاه بین المللی شبیه سازی شده رسیدگی به پرونده ترور سردار سلیمانی برگزار شد