مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 20:252021-01-04سياسي

آزادی 31 زندانی جرایم غیرعمد در گلستان/ 210 زندانی مالی در انتظار آزادی


31 زندانی جرایم غیرعمد به کمک خیرین، گروه های مردم نهاد، سازمان بسیج حقوق دانان و شورای حل اختلاف استان گلستان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده برگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، با همراهی و مساعدت خیرین، گروه های مردم نهاد، سازمان بسیج حقوق دانان و شورای حل اختلاف استان گلستان تعداد 31 زندانی جرایم غیرعمد امروز آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده برگشتند و حالا 210 زندانی مالی دیگر چشم انتظار کمک خیرین و نیکوکاران هستند.

*31 زندانی جرایم غیرعمد در گلستان آزاد شدند/کمک به زندانیان غیرعمد اقدامی نیکوکارانه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در حاشیه برنامه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در استان گفت: امروز دومین روز آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در استان گلستان است که بر این اساس 31 زندانی از زندان های گرگان و گنبدکاووس آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

علی ملک شاهکوهی؛ کمک به زندانیان غیرعمد را اقدامی نیکوکارانه خواند و افزود: برخی افراد به دلیل تنگدستی در زندان ها گرفتار شدند و نیاز به کمک و مساعدت دارند، برنامه گلریزان اتفاق خوبی برای آزادسازی زندانیان غیرعمد رقم زده و شادی را مهمان خانواده های زیادی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 31 زندانی جرایم غیرعمد در گلستان/ 210 زندانی مالی در انتظار آزادی

آزادی 31 زندانی جرایم غیرعمد در گلستان/ 210 زندانی مالی در انتظار آزادی