مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 22:452021-01-04سياسي

در مکتب سلیمانی دشمن التماس می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان در مکتب سلیمانی دشمن التماس می کند ، نوشت: - مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به از سر گیری غنی سازی اورانیوم 20 درصد، نوشت: اگر مانند شهید سلیمانی از امام راحل(ره) و خلف حاضر او درس گرفته و در مقابل دشمن با صلابت بایستی، به التماس می افتد و چنانچه این درس مکتب سلیمانی را نادیده بگیری، بعید نیست به نقطه ای برسی که به دشمن التماس کنی ! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان در مکتب سلیمانی دشمن التماس می کند ، نوشت: دیروز غنی سازی اورانیوم با غنای 20 درصد که پس از اجرایی شدن برجام متوقف شده بود در سایت فردو از سر گرفته شد.

این اقدام درخور تحسین که باید آن را گام بلندی برای خروج از انفعال در برابر بد عهدی های برجامی آمریکا و اروپا تلقی کرد، بخشی از طرح موسوم به اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها است که آذرماه امسال در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و برای اجرا به دولت ابلاغ شده بود.

دیروز آقای ربیعی، ضمن اعلام ناخشنودی و مخالفت دولت با این طرح، گفت: هرچند دولت از ابتدا این طرح را به مصلحت ندانسته و به خاطر طرف مشورت قرار نگرفتن دولت در تصویب نهایی آن انتقادهایی را وارد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مکتب سلیمانی دشمن التماس می کند

در مکتب سلیمانی دشمن التماس می کند