مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 23:002021-01-04بين الملل

ماموریت های فضایی که در سال 2021 انجام خواهند شد


19 در سال 2020 حوزه فضایی در جهان پیشرفت های قابل توجهی داشت که می توان به پرواز فضایی سرنشین دار تجاری و بازگرداندن نمونه های یک سیارک به زمین اشاره کرد.

- با وجود شیوع بیماری "کووید-19" در سال 2020 حوزه فضایی در جهان پیشرفت های قابل توجهی داشت که می توان به پرواز فضایی سرنشین دار تجاری و بازگرداندن نمونه های یک سیارک به زمین اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کانورسیشن، سال جاری میلادی یعنی سال 2021 نیز به همان اندازه جالب خواهد بود و ماموریت های فضایی جذابی در این سال انجام خواهد شد که در این خبر ما برخی از ماموریت هایی که انتظار می رود سال 2021 انجام شوند را نام برده ایم.

آرتمیس 1 آرتمیس 1 اولین برنامه پرواز بین المللی آرتمیس به رهبری ناسا برای ارسال فضانوردان به ماه تا سال 2024 است.

این برنامه شامل یک فضاپیمای بدون سرنشین به نام اوریون است(uncrewed Orion spacecraft) که در یک پرواز سه هفته ای به دور ماه ارسال خواهد شد.

این فضاپیما به حداکثر فاصله 450 هزار کیلومتری از زمین خواهد رسید که این فاصله دورترین فاصله است که تاکنون یک فضاپیمای سرنشین دار تا به حال به آنجا پرواز کرده است.

آرتمیس 1 با اولین سیستم پرتاب فضایی ناسا به مدار زمین پرتاب خواهد شد که این سیستم نیز قدرتمندترین موشک در حال کار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت های فضایی که در سال 2021 انجام خواهند شد

ماموریت های فضایی که در سال 2021 انجام خواهند شد