مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 04:102021-01-05فرهنگي

جشنواره تئاتر اصفهان زیر ذره بین نقد


انتشار دیر هنگام فراخوان جشنواره تئاتر استان اصفهان، موضوعی بود که برخی از هنرمندان تئاتر اصفهان به آن انتقاد داشتند اما اعلام نتایج این جشنواره، - نقدها را وارد مرحله جدی تری کرد.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان اصفهان، روزهای پایانی ماه آذر از انتشار فراخوان این جشنواره خبر داد؛ جشنواره ای که مهلت ارسال آثار به آن 30 آذرماه در نظر گرفته شده بود و هشتم دی ماه نیز نتیجه داوری آن به این شرح اعلام شد : تئاترهای بیداری به وقت خون به کارگردانی احسان جانمی و بهشت حکیم الله به کارگردانی ویدا موسوی، از سوی سی و دومین جشنواره تئاتر استانی اصفهان برای حضور در سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

از آنجا که این دو اثر، دوم دی ماه نیز از سوی جشنواره تئاتر مقاومت به جشنواره تئاتر فجر معرفی شده بودند و کارگردان تئاتر بیداری به وقت خون ، خود یکی از اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان است که در برگزاری جشنواره تئاتر استان، با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان همکاری داشته، هنرمندان تئاتر نسبت به شیوه برگزاری و داوری این جشنواره اعتراضاتی را مطرح کردند.

عرفان آیتی، بازیگر تئاتر و فعال رسانه دراین باره به ایسنا گفت: خبر انتشار فراخوان سی و دومین جشنواره تئاتر استان اصفهان در صفحه رسمی انجمن هنرهای نمایشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر اصفهان زیر ذره بین نقد

جشنواره تئاتر اصفهان زیر ذره بین نقد