مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 05:352021-01-05ورزشي

بی اعتنایی مسئولان شهرخودرو به پرداخت بدهی ورزشگاه امام رضا(ع)


مسئولان شهرخودرو نسبت به پرداخت بدهی خود به ورزشگاه امام رضا(ع) بی اعتنا بوده و تذکر مسئولان قبل از بازی دیروز را نادیده گرفتند.

- مشهد - رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: مسئولان شهرخودرو نسبت به پرداخت بدهی خود به ورزشگاه امام رضا(ع) بی اعتنا بوده و تذکر مسئولان قبل از بازی دیروز را نادیده گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص مشکلات تیم فوتبال شهرخودرو قبل از دیدار با سایپا اظهارکرد: طی جلسه ای که شب قبل از بازی مسئولان آستان قدس با شهرخودرویی ها داشتند، هشدار داده بودند که این اتفاق برای بازی دیروز رخ ندهد که ظاهراً مدیران تیم شهرخودرو بی اعتنا بوده و هیچ اقدامی انجام نداده بودند و جلوی این تیم برای ورود به استادیوم گرفته شد.

رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی خطاب به آقای حمیداوی با بیان اینکه فکر نکند که تیم برای اوست بلکه تیم برای مردم مشهد است، گفت: اگر آقای حمیداوی بخواهد تیم مردمی شهرخودرو را به بیراهه بکشاند، حتماً ورود خواهیم کرد.

اصولی در ادامه با بیان اینکه حمیداوی پاسخ موبایلش را هم نمی دهد، بیان کرد: هم اکنون آقای حمیداوی کجا است و و چرا پاسخ رسانه ها را نمی دهد.

رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی در پایان افزود: این مشکل بدهی مالی در تبریز هم گریبان گیر شهرخودرو شد و آنها حتی هزینه پرداختن بلیط را نداشتند و دیروز هم شاهد آن بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی مسئولان شهرخودرو به پرداخت بدهی ورزشگاه امام رضا(ع)

بی اعتنایی مسئولان شهرخودرو به پرداخت بدهی ورزشگاه امام رضا(ع)