مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 05:552021-01-05سياسي

راهکارهای نماینده تهران برای کنترل آلودگی هوا


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ورود قوه قضاییه و تعیین جرم برای دستگاه های مسئول درآلودگی هوا، تصویب طرح مدیریت یکپارچه شهری در مجلس و توجه به حمل و نقل عمومی در تهران سه راهکار کلیدی برای کنترل آلودگی هوا به ویژه در تهران است.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ورود قوه قضاییه و تعیین جرم برای دستگاه های مسئول درآلودگی هوا، تصویب طرح مدیریت یکپارچه شهری در مجلس و توجه به حمل و نقل عمومی در تهران سه راهکار کلیدی برای کنترل آلودگی هوا به ویژه در تهران است.

اقبال شاکری در گفت وگو با ایسنا، درباره دلایل آلودگی هوای کلانشهرها و ضرورت مدیریت این موضوع، بیان کرد: متاسفانه مسئله آلودگی هوا به یک قصه پر غصه دردآلود تبدیل شده است.

از نظر بنده منشاء این آلودگی به دو مسئله باز می گردد.

یکی از آن ها عدم مدیریت یکپارچه دستگاه های متولی این امر است.

دستگاه های اجرایی متعددی در این حوزه اعم از خودروسازان، تامین کنندگان سوخت و مصرف کنندگان نقش دارند که هرکدام برای کنترل این وضعیت مسئولیتی برعهده دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما متاسفانه عدم وجود مدیریت یکپارچه باعث شده این افراد در اجرای مسئولیت و نقش خود کوتاهی و کارشکنی کرده و هیچ دستگاه مسئولی هم وجود ندارد که این حوزه ها را بازخواست کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای نماینده تهران برای کنترل آلودگی هوا

راهکارهای نماینده تهران برای کنترل آلودگی هوا