مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 06:152021-01-05سياسي

قرقیزستان 2020؛ از انتخابات پرماجرا تا بدهکاری به چین و تنش های مرزی


محدودیت آمریکا برای اتباع قرقیز، درگیری های مرزی با تاجیکستان، همه گیری کرونا، افزایش میزان بدهکاری به چین، انتخابات پارلمانی پرماجرا و لغو نتایج آن از مهم ترین رویدادهای قرقیزستان در سال 2020 است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، محدودیت های روادیدی آمریکا برای اتباع قرقیزستان، درگیری های مرزی بین این کشور و تاجیکستان، همه گیری کرونا ، افزایش میزان بدهکاری به چین، محکومیت رییس جمهور پیشین به 11 سال حبس، برگزاری انتخابات پارلمانی و لغو نتایج آن، استعفای رییس جمهور و تعیین انتخابات جدید پارلمانی و همه پرسی قانون اساسی از مهم ترین رویدادهای سال 2020 قرقیزستان به شمار می رود.

اعمال محدودیت های روادیدی آمریکا برای اتباع قرقیزستان در 31 ژانویه سال 2020 دولت آمریکا با هدف حفظ امنیت و آسایش کشور خود، محدودیت هایی را در زمینه صدور کارت های مهاجرت و گرین کارت وضع کرد که ورود مهاجران قرقیزی به این کشور را به حالت تعلیق در آورد.

همزمان بر این نکته تاکید شد که اتباع قرقیزستان از امکان دریافت روادید غیر مهاجرتی، یعنی روادید گردشگری، تجاری، دانشجویی و روادید مربوط به برنامه های مبادله ای برخوردار هستند.

علاوه بر قرقیزستان همچنین اتباع نیجریه، اریتره، میانمار، سودان و تانزانیا نیز تحت محدودیت های مهاجرتی آمریکا قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرقیزستان 2020؛ از انتخابات پرماجرا تا بدهکاری به چین و تنش های مرزی

قرقیزستان 2020؛ از انتخابات پرماجرا تا بدهکاری به چین و تنش های مرزی