مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 06:152021-01-05فرهنگي

پایتخت کتاب ایران شدن نیاز به حمایت دارد


رییس گروه فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برای انتخاب شهرها به عنوان پایتخت کتاب ایران فقط تلاش ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کافی نیست.

- ایسنا/زنجان رییس گروه فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برای انتخاب شهرها به عنوان پایتخت کتاب ایران فقط تلاش ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کافی نیست.

جعفر محمدی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری جشنواره پایتخت کتاب ایران و طرح جام باشگاه های کتاب خوانی در استان زنجان، اظهار کرد: در جشنواره پایتخت کتاب ایران، بعد از بررسی و انتخاب طرح های مربوط به کتاب و کتاب خوانی، هر سال یک شهر به عنوان پایتخت کتاب در کشور انتخاب می شود.

وی افزود: برای شرکت در این جشنواره و انتخاب پایتخت کتاب، شهرها طرح های ابتکاری خود در رابطه با اقدامات مربوط به کتاب و کتاب خوانی را به جشنواره ارسال می کنند تا بعد از بررسی طرح ها، شهر پایتخت انتخاب شود.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون از شهرهای استان زنجان به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب نشده است، تصریح کرد: انتخاب یک شهر به عنوان پایتخت کتاب ایران، بدون همکاری ارگان های مربوطه مانند شهرداری ها، کتابخانه های عمومی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت کتاب ایران شدن نیاز به حمایت دارد

پایتخت کتاب ایران شدن نیاز به حمایت دارد