مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 06:202021-01-05بين الملل

تفاوتی بین بایدن و ترامپ وجود ندارد


تفاوتی بین بایدن و ترامپ وجود ندارد و تنها تفاوت ترامپ در این است که او نظرات آمریکا را بدون روتوش و شفاف تر بیان می کرد.

- ایسنا/قزوین یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: تفاوتی بین بایدن و ترامپ وجود ندارد و تنها تفاوت ترامپ در این است که او نظرات آمریکا را بدون روتوش و شفاف تر بیان می کرد.

فؤاد ایزدی در سومین شب از همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده، کنش گری فعال یا منفعل که شب گذشته 15 دی در قزوین برگزار شد گفت: مدتی برخی رسانه های عبری- عربی در تلاش بودند تا بیان کنند که مردم عراق از ایرانی ها متنفر هستند اما واقعیت این است که جمهوری اسلامی دوستان خوبی در عراق دارد و اتفاقاً یکی از دلایل شهادت حاج قاسم همین دوستی ایران و عراق بود که آمریکا آن را به نفع خود نمی دانست.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: هزینه بودجه نظامی آمریکا هزار میلیارد دلار و به گفته خود آمریکا هزینه نظامی ایران نیز 10 میلیارد دلار است و این به معنای آن است که توان نظامی ما 10 درصد آمریکاست.

وی گفت: اما شاهدیم که علی رغم این شرایط نابرابر، در صحنه های نظامی، ایران موفق تر از آمریکا عمل می کند و این سؤالی بزرگ برای مقامات امریکایی است.

ایزدی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مانع اهداف نظامی آمریکا در منطقه بود، اظهار کرد: آن ها یکی از دلایل قدرت نظامی ایران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوتی بین بایدن و ترامپ وجود ندارد

تفاوتی بین بایدن و ترامپ وجود ندارد