مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 06:352021-01-05سياسي

مسئولان با پایان دادن به لجبازی و تخریب یکدیگر زمینه حل مشکلات را فراهم کنند


محسن هاشمی با اشاره به چهارمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: هاشمی شخصیتی بود که در این شرایط سخت جامعه، فقدان ایشان بیشتر احساس می شود.

- محسن هاشمی با اشاره به چهارمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: هاشمی شخصیتی بود که در این شرایط سخت جامعه، فقدان ایشان بیشتر احساس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سالگرد تشییع سردار سلیمانی در کرمان و جان باختن شماری از هموطنان در حاشیه این مراسم را به خانواده این افراد تسلیت گفت .

وی همچنین سالروز حادثه هواپیمای اکراین که با هدف گیری اشتباه موجب جان باختن 176 مسافر این پرواز شد را گرامی داشت و برای بازماندگان شهدا صبر آرزو کرد.

وی با بیان اینکه انتظار افکار عمومی از رسانه ملی و سایر دستگاههای مسئول در این حوادث آن است که با انعکاس گرامیداشت و پیگیری ابعاد مختلف این دو حادثه از تلقی احساس بی تفاوتی در مسئولان نسبت به قربانیان این حوادث و بازماندگانشان جلوگیری کنند، تصریح کرد: آمادگی مدیریت شهری برای این گرامیداشت را، بخصوص در مورد قربانیان سانحه پرواز اکراین که محل وقوع آن نیز در حومه تهران است، اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با پایان دادن به لجبازی و تخریب یکدیگر زمینه حل مشکلات را فراهم کنند

مسئولان با پایان دادن به لجبازی و تخریب یکدیگر زمینه حل مشکلات را فراهم کنند